В гостях у казки
(логіко-математичний розвиток, молодша група)
Підготувала
вихователь Журба Т.М.
Мета. Сприяти розвитку зорової уваги, логічного
мислення, пам’яті.
Виховувати самостійність, бажання робити комусь приємне.
Вправляти дітей в кількісній лічбі в межах 5, відносячи останнє число до
всієї групи предметів (всього 2 героя…). Формувати вміння класифікувати
предмети за приналежністю до однієї групи (герої казок), за формою і кольором.
Закріпити знання про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) та знаходячи
відповідні форми в навколишніх предметах. Узгоджувати числівники з іменниками,
утворювати речення з сполучником тому що.
Корекційна мета. Сприяти розвитку навичок
орієнтації в малому та великому просторі, кольоро- і форморозрізнення,
простежуючої функції зору, окоміру, зорового сприйняття, дрібної моторики.
Матеріал. Аркуш паперу, жовта фарба,
пензлик, вода, жовті круги, прищіпки, кола Ейлера (жовтого і зеленого кольору),
герої казок «Колобок» і «Рукавичка» на магнітну дошку на геометричних фігурах,
коректурні таблиці Н.Гавриш, смайлики-сонечка.
Хід заняття
Вихователь малює жовтою фарбою на дошці
круг.
-
Діти,
що це я малюю?
-
Якого
кольору?
-
Що
може бути жовте і кругле?
-
Так,
сонце – жовте і кругле. Воно посилає нам своє тепло у вигляді промінців.
Дид.гра
«Зроби сонечко»
-
Діти,
подивіться, що лежить на столі? (жовті круги, прищіпки)
-
Що
ми можемо з них зробити? (сонечко)
-
Будь
ласка, зробіть сонечко.
Поки діти роблять сонечко, вихователь
домальовує очі, ротик, носик на кругові.
-
Діти
на що став схожий наш круг? (міркування дітей, на колобка)
ТРВЗ – Діти, а ви
любите казки?
– А в якій казці живе Колобок?
– А про кого в цій казці можна сказати: пошкребла, помела, спекла, положила…
а він взяв і втік. (бабуся, а втік – Колобок)
-
А
це що за казка: йшов, загубив, прибігла, стала жити… («Рукавичка»)
-
Молодці,
а ви знаєте героїв цих казок?
-
Сонечко
пропонує вам знайти і розмістити героїв казок в два круги жовтого і зеленого
кольору. Герої зображені на яких геометричних фігурах? (ведмедик на квадраті,
лисичка на трикутнику, жабка на кругу…)
-
В
зелений круг ми викладаємо героїв казки «Колобок», а в жовтий героїв казки
«Рукавичка». Ті герої, які є і в «Колобку» і в «Рукавичці» ми будемо викладати
там, де круги перетинаються – посередині.
-
Скільки
героїв в нас в зеленому крузі? (2)
-
Скільки
в жовтому? (3)
-
А
скільки посередині? (5)
Гімнастика
для очей з сонечком.
-
А
тепер, діти, наш головний герой пропонує вам заповнити ось такі таблиці.
Необхідно розмістити предмети за кольором і формою. (коректурні таблиці
Н.Гавриш)
-
Як
ви гадаєте який предмет ви б подарували комусь з героїв цих казок?
-
Молодці.
Здається чи насправді наше сонце став сяяти ще яскравіше. Сонечко хоче вам
подарувати ось такі смайлики-сонечка. Нехай вони зігрівають вас.
Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар