Заняття
з логіко-математичного розвитку, старша група
![]() |
| Завантажити презентацію |
Матеріал. Презентація «Граємось з Фіксіками», числовий
ряд, цифри від 1 до 10, геометричні фігури (круг, овал, трикутник, квадрат,
прямокутник), бджілки з прикладами, хатинки для бджілок з цифрами,
індивідуальні картки.
Хід заняття
-
Діти, ви любите мультики?
-
А які ви любите дивитись мультики?
-
Сьогодні до вас завітали мультяшні герої. Хочете дізнатись
які?
-
Подивіться на екран. Хто це? (фіксіки: Нолік, Сімка, Папус,
Мася, Дідус, Ігрек, Шпуля, Верта, Фаєр)
-
З якого мультика?
(Фіксіки)
-
Що вони роблять? (допомагають людям, чинять різноманітні
прилади)
-
Що їм допомагає в цьому? (памагатори)
-
Сьогодні вони нічого ремонтувати не будуть, а хочуть
перевірити, що ви вмієте і знаєте. Для цього кожен з них підготував завдання.
Готові виконувати?
-
Спочатку потрібно назвати, хто де знаходиться?
-
Хто знаходиться в центрі? (Дідус)
-
Хто знаходиться праворуч від Дідуса? (Мася)
-
Де знаходиться Папус? (ліворуч)
-
Хто знаходиться в правому верхньому куті?
-
Хто знаходиться в лівому нижньому куті?
-
Де знаходиться Нолік?
-
Де знаходиться Шпуля?
-
Де знаходиться Сімка?
-
(акцентувати увагу на відповіді, повними реченнями)
-
Наступне завдання підготувала Сімка. Що потрібно зробити, як
вигадаєте? – необхідно порахувати від 1 до 10, від 10 до 1, але рахує не одна
дитина, а хтось починає, а хтось продовжує.
-
Наступне завдання підготувала, хто? (Шпуля) Вона хоче, щоб ви
назвали сусідів чисел 3,…5,…8,….2 (відповіді дітей)
-
А тепер ще скажіть, яке число стоїть між числами 1 і 3?
-
Яке число стоїть перед числом 8?
-
Яке число стоїть після числа 5?
-
Яке число більше числа 4 на 1?
-
Яке число менше числа 9 на 1?
-
Яке число є сусідом числа 9, але це не 8?
-
Наступне завдання підготувала, хто? (Верта) – вона пропонує
вам сісти за столи і заповнити числовий ряд числами, яких не вистачає.
-
Ой, чуєте, хтось дзижчить? (бджілки з Ноліком) Ви уявляєте,
Нолік такий бешкетник, повипускав бджілок з вуликів, і тепер вони не можуть
знайти свій будинок. Необхідно їм допомогти. Але перш ніж ми дістанемось до
вуликів необхідно полагодити доріжки до них. (логічні килимки)
-
Молодці. А тепер, щоб знайти вулик бджілки, необхідно розв'язати приклад, яка відповідь,
такий і номер вулика.
-
Бджілки вам кажуть велике дякую. І за це одна з бджілок хоче
з вами погратись. (гімнастика для очей)
-
А тепер завдання від Папуса і Масі. Необхідно розв'язати задачі:
Сидів хлопчик біля
річки.
Він спіймав аж три
плотвички.
Котенятко одне
вкрало,
Скільки рибок в
нього стало? (2)
Є в Зайчихи 5
малят,
Неслухняних
зайченят.
На обід їх мама жде.
Раз, два, три, а
решта де? (2)
Сім цукерок Толя
мав.
Дві цукерки мамі
дав,
Дві малій
сестричці Олі.
Скільки залишилось
в Толі? (3)
На квітнику весною
зацвіли 4 підсніжника, і 3 хризантеми. Скільки квітів зацвіло весною на
квітнику?
На бабусиному подвір'ї
грались 1 цуценятко, 2 котенятка і троє лисенят. Скільки тваринок гралось на
бабусиному подвір'ї?
-
Молодці,
так гарно виконуєте завдання, як Фіксіки у мультику ладять усілякі прилади. А
наступне завдання приготували для вас Ігрек і Фаєр.
Вони вам будуть показувати ряд геометричних
фігур, а ви повинні попам'яті викласти його
послідовність.
-
І останнє
завдання підготував Дідус. Він завжди пояснює, повчає, а сьогодні він хоче, щоб
ви склали пазли.
-
Підсумок
заняття.

Немає коментарів:
Дописати коментар